Sabtu, 11 Ogos 2007

Anak EXCO Pemuda PAS Johor sakit tenat.

Pada hari Jumaat 3 Ogos 2007 anak saudara Juhari, EXCO Pemuda PAS Negeri Johor yang berusia 4 tahun telah dimasukkan ke Hospital Sultan Ismail Johor Bahru kerana masalah buah pinggang. Sahabat-sahabat EXCO Dewan Pemuda Negeri Johor telah menziarahi beliau di hospital berkenaan silih berganti.

Melihat keadaan anak beliau, rasa sayu melihatkan keadaan anak bertubuh kecil itu terpaksa menjalani rawatan seumpama itu, dengan pelbagai saluran keluar masuk dari tubuh kecil itu, disamping terpaksa menjalani 3 dylasis sepanjang seminggu berada di Hospital. Seluruh tubuh anak kecil ini membengkak yang dikatakan berpunca daripada jumlah air dalam badannya yang tinggi.

Bagi teman-teman dan sahabat-sahabat diluar sana, mari lah sama-sama kita mendoakan semoga Allah mengangkat kesakitan yang terpaksa ditanggung oleh anak kecil ini. Disamping itu, kepada sahabat-sahabat yang ingin menghulurkan apa juga bentuk bantuan kepada beliau diharap dapat menghubungi beliau di talian 019-6253677. Semoga kita dapat sama-sama membantu beliau mengurangangkan kesulitan yang beliau hadapi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan